30 w - Translate

လာမယ့် July လထဲမှာထွက်ရှိမယ့် Call of the Night Season 2

image
30 w - Translate

ခမ်းတီးလုံ(ပူတာအို)ဒေသမှ တိုင်းခမ်းတီးစစ်သည်များ
👉"ခမ်းတီးလုံ"သည် "ရွှေမြေကြီး"ဟုအဓိပ္ပာယ်သော ခမ်းတီးရှမ်းတို့၏ဒေသ "ပူတာအို" ပင်ဖြစ်သည်။ ဗုဒ္ဓဘာသာရှမ်းများဖြစ်ပြီး စော်ဘွားများအုပ်ချုပ်ကြသည်။ ခမ်းတီးလုံနယ်မှ 'မန့်ပူတိုက်'ရွာကို အင်္ဂလိပ်တို့က ပူတောင်း(Putao)ဟုခေါ်ခဲ့ကြရာမှ ပူတာအိုဖြစ်လာသည်။ ခမ်းတီးရှမ်းဘာသာတွင် 'မန့်'သည် ရွာ၊ 'ပူ'သည် အဖိုးဖြစ်ပြီး 'တိုက်'သည် စောင့်မျှော်ခြင်းဖြစ်သည်။ အပေးအကမ်းရက်ရောသောအဖိုးအိုတစ်ဦးကိုထိုရွာသားတို့ကမျှော်ကြရာမှတွင်သောအမည်ဟုဆိုသည်။ အာသံရှိ အဟုန်ရှမ်းတို့သည် ခမ်းတီးရှမ်းတို့၏အဆက်အနွယ်များဖြစ်သည်။ Photo crd -Tailand(fb).
👉Fun Fact : ရှမ်းနီနှင့် ခမ်းတီးရှမ်း(ခန္တီးရှမ်း)တို့ကို "ပုဆိုးဝတ်သောရှမ်းများ"ဟုသိကြပြီး ရှေးအခါကခန္တီးရှမ်းတို့သည် ကျွဲနွားမလုံလောက်သည့်အခါ ဆင်သုံး၍လယ်ထွန်တတ်ကြသည်။
#putao #tai_khamti #shan_warriors #traditions #burma #myanmar

image
30 w - Translate

Minin Tattoo

image
30 w - Translate

Minin Tattoo

image
30 w - Translate

Minin Tattoo

image
30 w - Translate

Minin Tattoo

image
30 w - Translate

Minin Tattoo

image
30 w - Translate

Minin Tattoo

image
image
image
image
image

ငရုပ်ပွကြော်

ကြက်သွန်ဖြူ နီ ဆီသပ် ငရုပ်ပွသီးထည့်ပါ အရသာမှုန့် ခရုဆီ ထည့်မွှေပါ အိသွားရင်ပုဇွန်ခြောက်ထည့်ပါ ခနနေ ရပါပီ

Credit ပုံ

image
30 w - Translate

The Customer Is Always Right ဆိုတဲ့ စကား ဘယ်ကစတာလဲ
"ဝယ်သူက အမြဲတမ်း မှန်တယ်" ဆိုတဲ့ စကားဟာ ယနေ့ခေတ် စီးပွားရေးလောကမှာ အသုံးများတဲ့ စကားတစ်ခု ဖြစ်ပါတယ်။ ဒါပေမယ့် ဒီစကားကို ဘယ်သူက ပထမဆုံး ပြောခဲ့လဲဆိုတာကို လူအများစုက မသိကြပါဘူး။ ဒီစကားရဲ့ မူလဇစ်မြစ်ကို ရှာဖွေကြည့်တဲ့အခါမှာ စိတ်ဝင်စားစရာကောင်းတဲ့ သမိုင်းကြောင်းကို တွေ့ရပါတယ်။
ဒီစကားကို လူသိများအောင် ပြုလုပ်ခဲ့သူ နှစ်ဦးရှိပါတယ်။ သူတို့ကတော့ Harry Gordon Selfridge နဲ့ César Ritz တို့ ဖြစ်ပါတယ်။ Harry Gordon Selfridge ဟာ လန်ဒန်မြို့မှာ Selfridges လို့ခေါ်တဲ့ ကုန်တိုက်ကြီးတစ်ခုကို ၁၉၀၉ ခုနှစ်မှာ တည်ထောင်ခဲ့သူပါ။ သူဟာ သူ့လုပ်ငန်းကို ဖောက်သည်တွေအပေါ် အလေးထား ဝန်ဆောင်မှုပေးတဲ့ စီးပွားရေးလုပ်ငန်းတစ်ခုဖြစ်ချင်ခဲ့ပါတယ်။ သူ့ရဲ့ ဆိုင်မှာ "ဝယ်သူက အမြဲတမ်း မှန်တယ်" ဆိုတဲ့ ဆောင်ပုဒ်ကို အသုံးပြုခဲ့ပြီး၊ ဖောက်သည်တွေကို အကောင်းဆုံး ဝန်ဆောင်မှုပေးဖို့ ဝန်ထမ်းတွေကို တိုက်တွန်းခဲ့ပါတယ်။
နောက်တဦးဖြစ်တဲ့ César Ritz ကတော့ နာမည်ကျော် ဟိုတယ်ပိုင်ရှင်တစ်ဦးပါ။ သူဟာ ပဲရစ်နဲ့ လန်ဒန်မြို့တွေမှာ Ritz ဟိုတယ်တွေကို တည်ထောင်ခဲ့ပါတယ်။ သူကလည်း ဖောက်သည်တွေကို အလေးထားတဲ့ ဝန်ဆောင်မှုပေးဖို့ အလေးထားခဲ့ပါတယ်။ သူ့ရဲ့ ဆောင်ပုဒ်ကတော့ "le client n'a jamais tort" (ဝယ်သူက ဘယ်တော့မှ မမှားဘူး) ဖြစ်ပါတယ်။ ဒီစကားကို ၁၉၀၈ ခုနှစ်မှာ အသုံးပြုခဲ့တာလို့ ဆိုပေမယ့် ဒီမတိုင်ခင်ကတည်းက အသုံးပြုခဲ့တာလည်းဖြစ်နိုင်ပါတယ်။
"ဝယ်သူက အမြဲတမ်း မှန်တယ်" ဆိုတဲ့ စကားဟာ စီးပွားရေးလုပ်ငန်းတွေအတွက် အရေးပါတဲ့ သင်ခန်းစာတစ်ခု ဖြစ်ပါတယ်။ ဖောက်သည်တွေကို အလေးထားတဲ့ ဝန်ဆောင်မှုပေးခြင်းဟာ စီးပွားရေးလုပ်ငန်းတွေရဲ့ အောင်မြင်မှုအတွက် အဓိကကျပါတယ်။ ဒါပေမယ့် ဒီစကားကို အလွန်အကျူး အသုံးပြုခြင်းဟာလည်း ဆိုးကျိုးတွေ ဖြစ်စေနိုင်ပါတယ်။
ဘာလို့လဲဆိုတော့ "ဝယ်သူဟာ အမြဲတမ်း မှန်တယ်" ဆိုတဲ့ စကားဟာ အမြဲတမ်းတော့ မှန်မနေနိုင်လို့ ဖြစ်ပါတယ်။ တချို့ဝယ်သူတွေဟာ မတရားတဲ့ တောင်းဆိုမှုတွေ လုပ်တတ်ပြီး၊ စီးပွားရေးလုပ်ငန်းတွေကို အခက်အခဲ ဖြစ်စေတတ်ပါတယ်။ ဒါကြောင့် စီးပွားရေးလုပ်ငန်းတွေဟာ ဖောက်သည်တွေကို အလေးထားတဲ့ ဝန်ဆောင်မှုပေးဖို့ လိုအပ်သလို၊ မတရားတဲ့ တောင်းဆိုမှုတွေကိုလည်း ငြင်းဆန်ဖို့ လိုအပ်ပါတယ်။
#thutacity
#crd

image