35 w - Translate

Bootchy cream လေးက - ဂျိုင်းမည်းတာ အနံ့ထွက်တာမျိုး
- ပေါင်တွေ ခြေသလုံးတွေမှာ အကြောပြတ်တာမျိုး
- ခြေမျက်စိတွေ မည်းတာမျိုး
- ခြေခုံတွေမည်းပြီး ညစ်နေတာမျိုး
- ကျောတွေမှာ ဝက်ခြံထွက်ပီးကျန်ခဲ့တဲ့ အမာရွတ်တွေကိုပါးစေတဲ့ အပြင် ပျက်ဆီးနေတဲ့ အသားရည်ကိုသိသိသာသာ ပြန်ကောင်းစေနိုင်တယ်
ပုံမှန်တော့ လိမ်းပေးရပါမယ်
Body cream လို့ ဆိုပေမဲ့ မိမိ ဖြူချင်တဲ့နေရာကို
တိုက်ရိုက်လိမ်းတာက results ပိုသိသာပြီး ကုန်တာလဲ သက်သာ ကြာကြာလဲသုံးရပါတယ် 😜
ဂျိုင်းချွေးနံ့ တော်တော်ထိန်းပေးပြီး ဂျိုင်းအသားရည် ဖြူ/ ကြည်လာတာ တကယ်သိသာလို့တဲ့
Sensitive skin က အစ သုံးလို့ရတယ်
Upgraded formula ဘူးအသစ်လေးမို့ စိတ်ချသုံးပါ
50g-22000k
100% Authentic
BKK direct

image
image
image
image
image
Like
35 w - Translate

“ဖုန်းအော်ပရေတာများအားလုံးက ငလျင်ဒဏ်သင့်ဒေသများအတွက် အခမဲ့စာတိုပေးပိုမှုကို ဧပြီလ ၁၁ ရက်အထိ ထပ်မံတိုးပေး”

(ပြည်တွင်း) ဧပြီ ၈
မြန်မာ့ဆက်သွယ်ရေးလုပ်ငန်းမှ ငလျင်ဒဏ်သင့်ဒေသများရှိ ပြည်သူများ ဆက်သွယ်မှု အဆင်ပြေစေရန် အခမဲ့ စာတိုပေးပို့ဝန်ဆောင်မှုကို ဧပြီလ ၁၁ ရက်အထိ ထပ်မံတိုးပေးလိုက်တယ်လို့ ထုတ်ပြန်ထားပါတယ်။အဆိုပါအခမဲ့ဝန်ဆောင်မှုကို မူလက ဧပြီလ ၅ ရက်အထိသာ အော်ပရေတာများက အခမဲ့ဆောင်ရွက်ပေးထား ရာ ယခုအခါ MPT၊ ATOM ၊ MYTEL ၊ Ooredoo အစရှိတဲ့ အော်ပရေတာများအားလုံးက ငလျင်ဒဏ်သင့်ဒေသများရှိ ပြည်သူများ ဆက်သွယ်မှုအဆင်ပြေစေရန် ယခုလိုထပ်တိုး၍ ဆောင်ရွက်ပေးတာ ဖြစ်ပါတယ်။

မတ်လ ၂၈ ရက်က အင်အားပြင်းငလျင်လှုပ်ခတ်မှုကြောင့်နိုင်ငံတစ်ဝှမ်းရှိ မိုဘိုင်းဆက်သွယ်ရေးစခန်း ၂၆,၀၀၀ ကျော်အနက် ၆,၇၃၀ ကျော်ဟာ ဆက်သွယ်ရေးပြတ်တောက်မှုဖြစ်ပေါ်ခဲ့ပြီး ပြန်လည်ကောင်းမွန်ရေးဆောင်ရွက်ခဲ့ရာ ဧပြီလ ၆ ရက်အထိ စခန်းပေါင်း ၅,၉၀၀ ကျော် ပြုပြင်ခဲ့နိုင်ခဲ့တယ်လို့ သိရပါတယ်။

image
Like
35 w - Translate

ရန်ကုန်မြိုနဲ့အကိုက်ဆုံးကား
အပိုင်း-၂(Toyota C-HR)
———————————
ရန်ကုန်မြို့ရဲ့အကိုက်ဆုံး Toyota Raize postမှာလူတွေတော်တော်များများစိတ်ဝင်စားပြီတကယ်တမ်းကျJDMဖြစ်လို့သွင်းမရပါဘူး။ဒီတစ်ခါတော့မြန်မာပြည်ကိုသွင်းလို့ရတဲ့ရန်ကုန်မြို့ရဲ့အကိုက်ဆုံးကားကိုဖော်ပြပါမယ်။ Toyota RaizeလိုပဲSmall Compact Crossoverလဲဖြစ်ရမယ်၊ရေကြီးရင်လဲဖြတ်နိုင်ရမယ်၊ ဆီစားလဲသက်သာရမယ်ဆိုတဲ့အချက်တွေနဲ့ Toyota C-HRကကိုက်ညီပါတယ်။
Toyota C-HRက2016ကမှစထွက်လာတဲ့Lineupတစ်ခုပါ။Toyotaရဲ့ထွက်သမျှကားတွေထဲမှာToyotaမဆန်တဲ့ပထမဆုံးကားက C-HRပဲဖြစ်ပါမယ်။ TNGA (Toyota New Global Architecture) Platformပေါ်ကဒုတိယမြောက်ထုတ်ရောင်းတဲ့ကားလဲဖြစ်ပါတယ်။ အဲ့ဒီ Platformအသစ်ပေါ်မှာDevelopတာကြောင့်လဲကားထွက်ခါစကပုံမှန်အရင်Toyota design language မြင်နေကျသူတွေအဖို့လုံးဝကွဲပြားပြီးထွက်လာတဲ့ကားတစ်စီးဖြစ်ခဲ့ပါတယ်။ Exterior/InteriorတွေကToyotaနဲ့တောင်မတူပါဘူး။ ကျွန်တော့်အမြင်မှာဆိုဒီကားလေးကလူငယ်တွေကိုအဓိကTargetလုပ်ထားတဲ့ကားတစ်စီးလို့ပဲမြင်ပါတယ်။
Exterior
—————
ကားကိုစကြည့်လိုက်မယ်ဆိုတာနဲ့မြင်နေကျ Crossoverတွေလိုပုံတော့မဟုတ်ပါဘူး။ Coupe Roof lineနဲ့ Bodyကိုချိူးထားတာတော်တော်လေးမိုက်ပါတယ်။ HeadlampsတွေကလဲLED projectorတွေနဲ့ပါ။ပြီးတော့ Signalမီးပြရင်Sweeping effectကလှပါတယ် (နောက်ပိုင်းLexusတွေမှာပါသလို၊Signalပြရင်မီးတန်းကတစ်ဖက်စွန်းကနေကျန်တစ်ဖက်ကိုသွားတဲ့Effect)။ ဘေးတိုက်ကြည့်ရတာသဘောအကျဆုံးပါပဲ။ Suzuki Swiftလိုမျိုးနောက်တံခါးလက်ကိုင်ကိုအပေါ်နားမှာတပ်ထားတာအမြင်ဆန်းပါတယ်။နောက်ကကြည့်မယ်ဆို TaillightsတွေကိုLED stripသုံးကြောင်းကပုံဖော်ပေးထားတာသဘောကျပါတယ်။ Colour optionဆို 2 tone option (Roof colour black/white) ရွေးလို့ရပါသေးတယ်။ ကျွန်တော်ဆိုပုံထဲကအတိုင်းအရောင်ရွေးပါမယ်။
Interior
—————-
Interiorကိုပြောရမယ်ဆိုရင်မျက်လုံးထဲတန်းမြင်တာ Infotainment unitကြီးပါ။ Dashboardအလယ်မှာထောင်ထောင်ကြီးဖြစ်နေရင်မကြိုက်ပါ၊ Dashboardကိုရိုးရိုးရှင်းရှင်းပဲကြိုက်ပါတယ်။အရှေ့ကထိုင်ခုံတွေက sport seatsတွေလိုမျိုးပါ (Trimပေါ်မူတည်ပြီးကွဲနိုင်)။ ပုံထဲကဆို Diamond quilted seatsတွေပါ (အကွက်ကွက်တွေဖော်)။ ဘေးကSide coverတွေမှာကအစစိန်ကွက်လေးတွေဖော်ထားပါတယ်။ဒီကားမှာမကြိုက်ဆုံးအချက်ကနောက်ခန်းပါ။ပုံမှန်Crossoverတွေနောက်ခန်းမှာထိုင်လိုက်ရင်ပြတင်းပေါက်မှန်ဘောင်ကလူရဲ့လည်ပင်းလောက်နဲ့တော့အနည်းဆုံးသွားညီပါတယ်။C-HRကျတော့ကိုယ်ကနောက်ထိုင်ခုံမှာထိုင်လိုက်ရင်ဘေးမှာပြတင်းပေါက်အစားတံခါးရဲ့Side cover hard plasticကြီးကိုတွေ့နေရမှာပါ။ပြတင်းပေါက်လေညင်းခံချင်တယ်ဆိုခေါင်းကိုရှေ့တိုးပြီးမြှင့်ထားရမယ့်ပုံပါ။ပြီးတော့နောက်ခန်းပြတင်းပေါက်အရမ်းသေးပါတယ်။အလင်းဝင်တာတောင်နည်းပါတယ်ပြတင်းပေါက်Sizeအနေအထားအရ၊လှောင်ပါတယ်။ကျွန်တော်စီးဖူးသလောက်Ride qualityကနည်းနည်းခုန်ပါတယ်။Hybridစီးဖူးတာမို့Engine smoothnessကတော့ပြောစရာမလိုအောင်ငြိမ်ပါတယ်။
Drivetrain & Safety Feature
——————————-
Drivetrainကသွင်းတဲ့နိုင်ငံပေါ်မူတည်ပြီးအမျိုးမျိုးရှိပါတယ်။ဒီကိုအသွင်းများတာက 1.2L Turbochargedနဲ့ဖြစ်ပါတယ်။ 1.2 ဆိုပြီးကားကမဆွဲဘူးမထင်ပါနဲ့။ဒီကားကTurbocharged engineပါ၊ပုံမှန်ကားတွေလို Naturally Aspirated ရိုးရိုးengineမဟုတ်ပါ။ ပုံမှန်မြို့ထဲLow Rpmတွေပါဆီစားက1.2 နီးပါးပဲစားမှာဖြစ်ပြီး High Acceleration, Rpm ရောက်ရင် Turboပွင့်ပြီး HP, Torqueထွက်လာရင် 1.2 တစ်စီးစားတာထက်ပိုစားပါတယ်။ Safety Featuresအနေနဲ့ Toyota ရဲ့ Safety Senseကို optional equipment အနေနဲ့ပါတာလဲရှိပါတယ်။ တစ်စီးနဲ့တစ်စီးမတူပါ။
နိဂုံးချုပ်အနေနဲ့ဆိုဒီကားကမိသားစုများတဲ့သူတွေအတွက်ခရီးသွားမယ်ဆိုအဆင်မပြေပါဘူး။ဒီတိုင်းမြို့တွင်းကိုပေါ့ပေါ့ပါးပါးစီးဖို့အတွက်အသုံးပြုမယ်ဆိုကောင်းပါတယ်။နောက်ခန်းမှန်၊Cargo spaceနည်းတာကလွဲရင်အပြစ်ပြောစရာမရှိပါ။ သူ့စျေးနဲ့သူတန်တယ်လို့တော့မြင်မိပါတယ်။ စျေးကပုံထဲကကားလို Diamond quilted seatsတွေနဲ့grade Brand newတောင်ဒီမှာ၅၅၀ဝန်းကျင်နဲ့ရောင်းနေပါတယ်။

image
Like
35 w - Translate

ရန်ကုန်မြိုနဲ့အကိုက်ဆုံးကား
အပိုင်း-၂(Toyota C-HR)
———————————
ရန်ကုန်မြို့ရဲ့အကိုက်ဆုံး Toyota Raize postမှာလူတွေတော်တော်များများစိတ်ဝင်စားပြီတကယ်တမ်းကျJDMဖြစ်လို့သွင်းမရပါဘူး။ဒီတစ်ခါတော့မြန်မာပြည်ကိုသွင်းလို့ရတဲ့ရန်ကုန်မြို့ရဲ့အကိုက်ဆုံးကားကိုဖော်ပြပါမယ်။ Toyota RaizeလိုပဲSmall Compact Crossoverလဲဖြစ်ရမယ်၊ရေကြီးရင်လဲဖြတ်နိုင်ရမယ်၊ ဆီစားလဲသက်သာရမယ်ဆိုတဲ့အချက်တွေနဲ့ Toyota C-HRကကိုက်ညီပါတယ်။
Toyota C-HRက2016ကမှစထွက်လာတဲ့Lineupတစ်ခုပါ။Toyotaရဲ့ထွက်သမျှကားတွေထဲမှာToyotaမဆန်တဲ့ပထမဆုံးကားက C-HRပဲဖြစ်ပါမယ်။ TNGA (Toyota New Global Architecture) Platformပေါ်ကဒုတိယမြောက်ထုတ်ရောင်းတဲ့ကားလဲဖြစ်ပါတယ်။ အဲ့ဒီ Platformအသစ်ပေါ်မှာDevelopတာကြောင့်လဲကားထွက်ခါစကပုံမှန်အရင်Toyota design language မြင်နေကျသူတွေအဖို့လုံးဝကွဲပြားပြီးထွက်လာတဲ့ကားတစ်စီးဖြစ်ခဲ့ပါတယ်။ Exterior/InteriorတွေကToyotaနဲ့တောင်မတူပါဘူး။ ကျွန်တော့်အမြင်မှာဆိုဒီကားလေးကလူငယ်တွေကိုအဓိကTargetလုပ်ထားတဲ့ကားတစ်စီးလို့ပဲမြင်ပါတယ်။
Exterior
—————
ကားကိုစကြည့်လိုက်မယ်ဆိုတာနဲ့မြင်နေကျ Crossoverတွေလိုပုံတော့မဟုတ်ပါဘူး။ Coupe Roof lineနဲ့ Bodyကိုချိူးထားတာတော်တော်လေးမိုက်ပါတယ်။ HeadlampsတွေကလဲLED projectorတွေနဲ့ပါ။ပြီးတော့ Signalမီးပြရင်Sweeping effectကလှပါတယ် (နောက်ပိုင်းLexusတွေမှာပါသလို၊Signalပြရင်မီးတန်းကတစ်ဖက်စွန်းကနေကျန်တစ်ဖက်ကိုသွားတဲ့Effect)။ ဘေးတိုက်ကြည့်ရတာသဘောအကျဆုံးပါပဲ။ Suzuki Swiftလိုမျိုးနောက်တံခါးလက်ကိုင်ကိုအပေါ်နားမှာတပ်ထားတာအမြင်ဆန်းပါတယ်။နောက်ကကြည့်မယ်ဆို TaillightsတွေကိုLED stripသုံးကြောင်းကပုံဖော်ပေးထားတာသဘောကျပါတယ်။ Colour optionဆို 2 tone option (Roof colour black/white) ရွေးလို့ရပါသေးတယ်။ ကျွန်တော်ဆိုပုံထဲကအတိုင်းအရောင်ရွေးပါမယ်။
Interior
—————-
Interiorကိုပြောရမယ်ဆိုရင်မျက်လုံးထဲတန်းမြင်တာ Infotainment unitကြီးပါ။ Dashboardအလယ်မှာထောင်ထောင်ကြီးဖြစ်နေရင်မကြိုက်ပါ၊ Dashboardကိုရိုးရိုးရှင်းရှင်းပဲကြိုက်ပါတယ်။အရှေ့ကထိုင်ခုံတွေက sport seatsတွေလိုမျိုးပါ (Trimပေါ်မူတည်ပြီးကွဲနိုင်)။ ပုံထဲကဆို Diamond quilted seatsတွေပါ (အကွက်ကွက်တွေဖော်)။ ဘေးကSide coverတွေမှာကအစစိန်ကွက်လေးတွေဖော်ထားပါတယ်။ဒီကားမှာမကြိုက်ဆုံးအချက်ကနောက်ခန်းပါ။ပုံမှန်Crossoverတွေနောက်ခန်းမှာထိုင်လိုက်ရင်ပြတင်းပေါက်မှန်ဘောင်ကလူရဲ့လည်ပင်းလောက်နဲ့တော့အနည်းဆုံးသွားညီပါတယ်။C-HRကျတော့ကိုယ်ကနောက်ထိုင်ခုံမှာထိုင်လိုက်ရင်ဘေးမှာပြတင်းပေါက်အစားတံခါးရဲ့Side cover hard plasticကြီးကိုတွေ့နေရမှာပါ။ပြတင်းပေါက်လေညင်းခံချင်တယ်ဆိုခေါင်းကိုရှေ့တိုးပြီးမြှင့်ထားရမယ့်ပုံပါ။ပြီးတော့နောက်ခန်းပြတင်းပေါက်အရမ်းသေးပါတယ်။အလင်းဝင်တာတောင်နည်းပါတယ်ပြတင်းပေါက်Sizeအနေအထားအရ၊လှောင်ပါတယ်။ကျွန်တော်စီးဖူးသလောက်Ride qualityကနည်းနည်းခုန်ပါတယ်။Hybridစီးဖူးတာမို့Engine smoothnessကတော့ပြောစရာမလိုအောင်ငြိမ်ပါတယ်။
Drivetrain & Safety Feature
——————————-
Drivetrainကသွင်းတဲ့နိုင်ငံပေါ်မူတည်ပြီးအမျိုးမျိုးရှိပါတယ်။ဒီကိုအသွင်းများတာက 1.2L Turbochargedနဲ့ဖြစ်ပါတယ်။ 1.2 ဆိုပြီးကားကမဆွဲဘူးမထင်ပါနဲ့။ဒီကားကTurbocharged engineပါ၊ပုံမှန်ကားတွေလို Naturally Aspirated ရိုးရိုးengineမဟုတ်ပါ။ ပုံမှန်မြို့ထဲLow Rpmတွေပါဆီစားက1.2 နီးပါးပဲစားမှာဖြစ်ပြီး High Acceleration, Rpm ရောက်ရင် Turboပွင့်ပြီး HP, Torqueထွက်လာရင် 1.2 တစ်စီးစားတာထက်ပိုစားပါတယ်။ Safety Featuresအနေနဲ့ Toyota ရဲ့ Safety Senseကို optional equipment အနေနဲ့ပါတာလဲရှိပါတယ်။ တစ်စီးနဲ့တစ်စီးမတူပါ။
နိဂုံးချုပ်အနေနဲ့ဆိုဒီကားကမိသားစုများတဲ့သူတွေအတွက်ခရီးသွားမယ်ဆိုအဆင်မပြေပါဘူး။ဒီတိုင်းမြို့တွင်းကိုပေါ့ပေါ့ပါးပါးစီးဖို့အတွက်အသုံးပြုမယ်ဆိုကောင်းပါတယ်။နောက်ခန်းမှန်၊Cargo spaceနည်းတာကလွဲရင်အပြစ်ပြောစရာမရှိပါ။ သူ့စျေးနဲ့သူတန်တယ်လို့တော့မြင်မိပါတယ်။ စျေးကပုံထဲကကားလို Diamond quilted seatsတွေနဲ့grade Brand newတောင်ဒီမှာ၅၅၀ဝန်းကျင်နဲ့ရောင်းနေပါတယ်။

image
Like
35 w - Translate

ရန်ကုန်မြိုနဲ့အကိုက်ဆုံးကား
အပိုင်း-၂(Toyota C-HR)
———————————
ရန်ကုန်မြို့ရဲ့အကိုက်ဆုံး Toyota Raize postမှာလူတွေတော်တော်များများစိတ်ဝင်စားပြီတကယ်တမ်းကျJDMဖြစ်လို့သွင်းမရပါဘူး။ဒီတစ်ခါတော့မြန်မာပြည်ကိုသွင်းလို့ရတဲ့ရန်ကုန်မြို့ရဲ့အကိုက်ဆုံးကားကိုဖော်ပြပါမယ်။ Toyota RaizeလိုပဲSmall Compact Crossoverလဲဖြစ်ရမယ်၊ရေကြီးရင်လဲဖြတ်နိုင်ရမယ်၊ ဆီစားလဲသက်သာရမယ်ဆိုတဲ့အချက်တွေနဲ့ Toyota C-HRကကိုက်ညီပါတယ်။
Toyota C-HRက2016ကမှစထွက်လာတဲ့Lineupတစ်ခုပါ။Toyotaရဲ့ထွက်သမျှကားတွေထဲမှာToyotaမဆန်တဲ့ပထမဆုံးကားက C-HRပဲဖြစ်ပါမယ်။ TNGA (Toyota New Global Architecture) Platformပေါ်ကဒုတိယမြောက်ထုတ်ရောင်းတဲ့ကားလဲဖြစ်ပါတယ်။ အဲ့ဒီ Platformအသစ်ပေါ်မှာDevelopတာကြောင့်လဲကားထွက်ခါစကပုံမှန်အရင်Toyota design language မြင်နေကျသူတွေအဖို့လုံးဝကွဲပြားပြီးထွက်လာတဲ့ကားတစ်စီးဖြစ်ခဲ့ပါတယ်။ Exterior/InteriorတွေကToyotaနဲ့တောင်မတူပါဘူး။ ကျွန်တော့်အမြင်မှာဆိုဒီကားလေးကလူငယ်တွေကိုအဓိကTargetလုပ်ထားတဲ့ကားတစ်စီးလို့ပဲမြင်ပါတယ်။
Exterior
—————
ကားကိုစကြည့်လိုက်မယ်ဆိုတာနဲ့မြင်နေကျ Crossoverတွေလိုပုံတော့မဟုတ်ပါဘူး။ Coupe Roof lineနဲ့ Bodyကိုချိူးထားတာတော်တော်လေးမိုက်ပါတယ်။ HeadlampsတွေကလဲLED projectorတွေနဲ့ပါ။ပြီးတော့ Signalမီးပြရင်Sweeping effectကလှပါတယ် (နောက်ပိုင်းLexusတွေမှာပါသလို၊Signalပြရင်မီးတန်းကတစ်ဖက်စွန်းကနေကျန်တစ်ဖက်ကိုသွားတဲ့Effect)။ ဘေးတိုက်ကြည့်ရတာသဘောအကျဆုံးပါပဲ။ Suzuki Swiftလိုမျိုးနောက်တံခါးလက်ကိုင်ကိုအပေါ်နားမှာတပ်ထားတာအမြင်ဆန်းပါတယ်။နောက်ကကြည့်မယ်ဆို TaillightsတွေကိုLED stripသုံးကြောင်းကပုံဖော်ပေးထားတာသဘောကျပါတယ်။ Colour optionဆို 2 tone option (Roof colour black/white) ရွေးလို့ရပါသေးတယ်။ ကျွန်တော်ဆိုပုံထဲကအတိုင်းအရောင်ရွေးပါမယ်။
Interior
—————-
Interiorကိုပြောရမယ်ဆိုရင်မျက်လုံးထဲတန်းမြင်တာ Infotainment unitကြီးပါ။ Dashboardအလယ်မှာထောင်ထောင်ကြီးဖြစ်နေရင်မကြိုက်ပါ၊ Dashboardကိုရိုးရိုးရှင်းရှင်းပဲကြိုက်ပါတယ်။အရှေ့ကထိုင်ခုံတွေက sport seatsတွေလိုမျိုးပါ (Trimပေါ်မူတည်ပြီးကွဲနိုင်)။ ပုံထဲကဆို Diamond quilted seatsတွေပါ (အကွက်ကွက်တွေဖော်)။ ဘေးကSide coverတွေမှာကအစစိန်ကွက်လေးတွေဖော်ထားပါတယ်။ဒီကားမှာမကြိုက်ဆုံးအချက်ကနောက်ခန်းပါ။ပုံမှန်Crossoverတွေနောက်ခန်းမှာထိုင်လိုက်ရင်ပြတင်းပေါက်မှန်ဘောင်ကလူရဲ့လည်ပင်းလောက်နဲ့တော့အနည်းဆုံးသွားညီပါတယ်။C-HRကျတော့ကိုယ်ကနောက်ထိုင်ခုံမှာထိုင်လိုက်ရင်ဘေးမှာပြတင်းပေါက်အစားတံခါးရဲ့Side cover hard plasticကြီးကိုတွေ့နေရမှာပါ။ပြတင်းပေါက်လေညင်းခံချင်တယ်ဆိုခေါင်းကိုရှေ့တိုးပြီးမြှင့်ထားရမယ့်ပုံပါ။ပြီးတော့နောက်ခန်းပြတင်းပေါက်အရမ်းသေးပါတယ်။အလင်းဝင်တာတောင်နည်းပါတယ်ပြတင်းပေါက်Sizeအနေအထားအရ၊လှောင်ပါတယ်။ကျွန်တော်စီးဖူးသလောက်Ride qualityကနည်းနည်းခုန်ပါတယ်။Hybridစီးဖူးတာမို့Engine smoothnessကတော့ပြောစရာမလိုအောင်ငြိမ်ပါတယ်။
Drivetrain & Safety Feature
——————————-
Drivetrainကသွင်းတဲ့နိုင်ငံပေါ်မူတည်ပြီးအမျိုးမျိုးရှိပါတယ်။ဒီကိုအသွင်းများတာက 1.2L Turbochargedနဲ့ဖြစ်ပါတယ်။ 1.2 ဆိုပြီးကားကမဆွဲဘူးမထင်ပါနဲ့။ဒီကားကTurbocharged engineပါ၊ပုံမှန်ကားတွေလို Naturally Aspirated ရိုးရိုးengineမဟုတ်ပါ။ ပုံမှန်မြို့ထဲLow Rpmတွေပါဆီစားက1.2 နီးပါးပဲစားမှာဖြစ်ပြီး High Acceleration, Rpm ရောက်ရင် Turboပွင့်ပြီး HP, Torqueထွက်လာရင် 1.2 တစ်စီးစားတာထက်ပိုစားပါတယ်။ Safety Featuresအနေနဲ့ Toyota ရဲ့ Safety Senseကို optional equipment အနေနဲ့ပါတာလဲရှိပါတယ်။ တစ်စီးနဲ့တစ်စီးမတူပါ။
နိဂုံးချုပ်အနေနဲ့ဆိုဒီကားကမိသားစုများတဲ့သူတွေအတွက်ခရီးသွားမယ်ဆိုအဆင်မပြေပါဘူး။ဒီတိုင်းမြို့တွင်းကိုပေါ့ပေါ့ပါးပါးစီးဖို့အတွက်အသုံးပြုမယ်ဆိုကောင်းပါတယ်။နောက်ခန်းမှန်၊Cargo spaceနည်းတာကလွဲရင်အပြစ်ပြောစရာမရှိပါ။ သူ့စျေးနဲ့သူတန်တယ်လို့တော့မြင်မိပါတယ်။ စျေးကပုံထဲကကားလို Diamond quilted seatsတွေနဲ့grade Brand newတောင်ဒီမှာ၅၅၀ဝန်းကျင်နဲ့ရောင်းနေပါတယ်။

image
Like
35 w - Translate

ရန်ကုန်မြိုနဲ့အကိုက်ဆုံးကား
အပိုင်း-၂(Toyota C-HR)
———————————
ရန်ကုန်မြို့ရဲ့အကိုက်ဆုံး Toyota Raize postမှာလူတွေတော်တော်များများစိတ်ဝင်စားပြီတကယ်တမ်းကျJDMဖြစ်လို့သွင်းမရပါဘူး။ဒီတစ်ခါတော့မြန်မာပြည်ကိုသွင်းလို့ရတဲ့ရန်ကုန်မြို့ရဲ့အကိုက်ဆုံးကားကိုဖော်ပြပါမယ်။ Toyota RaizeလိုပဲSmall Compact Crossoverလဲဖြစ်ရမယ်၊ရေကြီးရင်လဲဖြတ်နိုင်ရမယ်၊ ဆီစားလဲသက်သာရမယ်ဆိုတဲ့အချက်တွေနဲ့ Toyota C-HRကကိုက်ညီပါတယ်။
Toyota C-HRက2016ကမှစထွက်လာတဲ့Lineupတစ်ခုပါ။Toyotaရဲ့ထွက်သမျှကားတွေထဲမှာToyotaမဆန်တဲ့ပထမဆုံးကားက C-HRပဲဖြစ်ပါမယ်။ TNGA (Toyota New Global Architecture) Platformပေါ်ကဒုတိယမြောက်ထုတ်ရောင်းတဲ့ကားလဲဖြစ်ပါတယ်။ အဲ့ဒီ Platformအသစ်ပေါ်မှာDevelopတာကြောင့်လဲကားထွက်ခါစကပုံမှန်အရင်Toyota design language မြင်နေကျသူတွေအဖို့လုံးဝကွဲပြားပြီးထွက်လာတဲ့ကားတစ်စီးဖြစ်ခဲ့ပါတယ်။ Exterior/InteriorတွေကToyotaနဲ့တောင်မတူပါဘူး။ ကျွန်တော့်အမြင်မှာဆိုဒီကားလေးကလူငယ်တွေကိုအဓိကTargetလုပ်ထားတဲ့ကားတစ်စီးလို့ပဲမြင်ပါတယ်။
Exterior
—————
ကားကိုစကြည့်လိုက်မယ်ဆိုတာနဲ့မြင်နေကျ Crossoverတွေလိုပုံတော့မဟုတ်ပါဘူး။ Coupe Roof lineနဲ့ Bodyကိုချိူးထားတာတော်တော်လေးမိုက်ပါတယ်။ HeadlampsတွေကလဲLED projectorတွေနဲ့ပါ။ပြီးတော့ Signalမီးပြရင်Sweeping effectကလှပါတယ် (နောက်ပိုင်းLexusတွေမှာပါသလို၊Signalပြရင်မီးတန်းကတစ်ဖက်စွန်းကနေကျန်တစ်ဖက်ကိုသွားတဲ့Effect)။ ဘေးတိုက်ကြည့်ရတာသဘောအကျဆုံးပါပဲ။ Suzuki Swiftလိုမျိုးနောက်တံခါးလက်ကိုင်ကိုအပေါ်နားမှာတပ်ထားတာအမြင်ဆန်းပါတယ်။နောက်ကကြည့်မယ်ဆို TaillightsတွေကိုLED stripသုံးကြောင်းကပုံဖော်ပေးထားတာသဘောကျပါတယ်။ Colour optionဆို 2 tone option (Roof colour black/white) ရွေးလို့ရပါသေးတယ်။ ကျွန်တော်ဆိုပုံထဲကအတိုင်းအရောင်ရွေးပါမယ်။
Interior
—————-
Interiorကိုပြောရမယ်ဆိုရင်မျက်လုံးထဲတန်းမြင်တာ Infotainment unitကြီးပါ။ Dashboardအလယ်မှာထောင်ထောင်ကြီးဖြစ်နေရင်မကြိုက်ပါ၊ Dashboardကိုရိုးရိုးရှင်းရှင်းပဲကြိုက်ပါတယ်။အရှေ့ကထိုင်ခုံတွေက sport seatsတွေလိုမျိုးပါ (Trimပေါ်မူတည်ပြီးကွဲနိုင်)။ ပုံထဲကဆို Diamond quilted seatsတွေပါ (အကွက်ကွက်တွေဖော်)။ ဘေးကSide coverတွေမှာကအစစိန်ကွက်လေးတွေဖော်ထားပါတယ်။ဒီကားမှာမကြိုက်ဆုံးအချက်ကနောက်ခန်းပါ။ပုံမှန်Crossoverတွေနောက်ခန်းမှာထိုင်လိုက်ရင်ပြတင်းပေါက်မှန်ဘောင်ကလူရဲ့လည်ပင်းလောက်နဲ့တော့အနည်းဆုံးသွားညီပါတယ်။C-HRကျတော့ကိုယ်ကနောက်ထိုင်ခုံမှာထိုင်လိုက်ရင်ဘေးမှာပြတင်းပေါက်အစားတံခါးရဲ့Side cover hard plasticကြီးကိုတွေ့နေရမှာပါ။ပြတင်းပေါက်လေညင်းခံချင်တယ်ဆိုခေါင်းကိုရှေ့တိုးပြီးမြှင့်ထားရမယ့်ပုံပါ။ပြီးတော့နောက်ခန်းပြတင်းပေါက်အရမ်းသေးပါတယ်။အလင်းဝင်တာတောင်နည်းပါတယ်ပြတင်းပေါက်Sizeအနေအထားအရ၊လှောင်ပါတယ်။ကျွန်တော်စီးဖူးသလောက်Ride qualityကနည်းနည်းခုန်ပါတယ်။Hybridစီးဖူးတာမို့Engine smoothnessကတော့ပြောစရာမလိုအောင်ငြိမ်ပါတယ်။
Drivetrain & Safety Feature
——————————-
Drivetrainကသွင်းတဲ့နိုင်ငံပေါ်မူတည်ပြီးအမျိုးမျိုးရှိပါတယ်။ဒီကိုအသွင်းများတာက 1.2L Turbochargedနဲ့ဖြစ်ပါတယ်။ 1.2 ဆိုပြီးကားကမဆွဲဘူးမထင်ပါနဲ့။ဒီကားကTurbocharged engineပါ၊ပုံမှန်ကားတွေလို Naturally Aspirated ရိုးရိုးengineမဟုတ်ပါ။ ပုံမှန်မြို့ထဲLow Rpmတွေပါဆီစားက1.2 နီးပါးပဲစားမှာဖြစ်ပြီး High Acceleration, Rpm ရောက်ရင် Turboပွင့်ပြီး HP, Torqueထွက်လာရင် 1.2 တစ်စီးစားတာထက်ပိုစားပါတယ်။ Safety Featuresအနေနဲ့ Toyota ရဲ့ Safety Senseကို optional equipment အနေနဲ့ပါတာလဲရှိပါတယ်။ တစ်စီးနဲ့တစ်စီးမတူပါ။
နိဂုံးချုပ်အနေနဲ့ဆိုဒီကားကမိသားစုများတဲ့သူတွေအတွက်ခရီးသွားမယ်ဆိုအဆင်မပြေပါဘူး။ဒီတိုင်းမြို့တွင်းကိုပေါ့ပေါ့ပါးပါးစီးဖို့အတွက်အသုံးပြုမယ်ဆိုကောင်းပါတယ်။နောက်ခန်းမှန်၊Cargo spaceနည်းတာကလွဲရင်အပြစ်ပြောစရာမရှိပါ။ သူ့စျေးနဲ့သူတန်တယ်လို့တော့မြင်မိပါတယ်။ စျေးကပုံထဲကကားလို Diamond quilted seatsတွေနဲ့grade Brand newတောင်ဒီမှာ၅၅၀ဝန်းကျင်နဲ့ရောင်းနေပါတယ်။

image
Like
35 w - Translate

ရန်ကုန်မြိုနဲ့အကိုက်ဆုံးကား
အပိုင်း-၂(Toyota C-HR)
———————————
ရန်ကုန်မြို့ရဲ့အကိုက်ဆုံး Toyota Raize postမှာလူတွေတော်တော်များများစိတ်ဝင်စားပြီတကယ်တမ်းကျJDMဖြစ်လို့သွင်းမရပါဘူး။ဒီတစ်ခါတော့မြန်မာပြည်ကိုသွင်းလို့ရတဲ့ရန်ကုန်မြို့ရဲ့အကိုက်ဆုံးကားကိုဖော်ပြပါမယ်။ Toyota RaizeလိုပဲSmall Compact Crossoverလဲဖြစ်ရမယ်၊ရေကြီးရင်လဲဖြတ်နိုင်ရမယ်၊ ဆီစားလဲသက်သာရမယ်ဆိုတဲ့အချက်တွေနဲ့ Toyota C-HRကကိုက်ညီပါတယ်။
Toyota C-HRက2016ကမှစထွက်လာတဲ့Lineupတစ်ခုပါ။Toyotaရဲ့ထွက်သမျှကားတွေထဲမှာToyotaမဆန်တဲ့ပထမဆုံးကားက C-HRပဲဖြစ်ပါမယ်။ TNGA (Toyota New Global Architecture) Platformပေါ်ကဒုတိယမြောက်ထုတ်ရောင်းတဲ့ကားလဲဖြစ်ပါတယ်။ အဲ့ဒီ Platformအသစ်ပေါ်မှာDevelopတာကြောင့်လဲကားထွက်ခါစကပုံမှန်အရင်Toyota design language မြင်နေကျသူတွေအဖို့လုံးဝကွဲပြားပြီးထွက်လာတဲ့ကားတစ်စီးဖြစ်ခဲ့ပါတယ်။ Exterior/InteriorတွေကToyotaနဲ့တောင်မတူပါဘူး။ ကျွန်တော့်အမြင်မှာဆိုဒီကားလေးကလူငယ်တွေကိုအဓိကTargetလုပ်ထားတဲ့ကားတစ်စီးလို့ပဲမြင်ပါတယ်။
Exterior
—————
ကားကိုစကြည့်လိုက်မယ်ဆိုတာနဲ့မြင်နေကျ Crossoverတွေလိုပုံတော့မဟုတ်ပါဘူး။ Coupe Roof lineနဲ့ Bodyကိုချိူးထားတာတော်တော်လေးမိုက်ပါတယ်။ HeadlampsတွေကလဲLED projectorတွေနဲ့ပါ။ပြီးတော့ Signalမီးပြရင်Sweeping effectကလှပါတယ် (နောက်ပိုင်းLexusတွေမှာပါသလို၊Signalပြရင်မီးတန်းကတစ်ဖက်စွန်းကနေကျန်တစ်ဖက်ကိုသွားတဲ့Effect)။ ဘေးတိုက်ကြည့်ရတာသဘောအကျဆုံးပါပဲ။ Suzuki Swiftလိုမျိုးနောက်တံခါးလက်ကိုင်ကိုအပေါ်နားမှာတပ်ထားတာအမြင်ဆန်းပါတယ်။နောက်ကကြည့်မယ်ဆို TaillightsတွေကိုLED stripသုံးကြောင်းကပုံဖော်ပေးထားတာသဘောကျပါတယ်။ Colour optionဆို 2 tone option (Roof colour black/white) ရွေးလို့ရပါသေးတယ်။ ကျွန်တော်ဆိုပုံထဲကအတိုင်းအရောင်ရွေးပါမယ်။
Interior
—————-
Interiorကိုပြောရမယ်ဆိုရင်မျက်လုံးထဲတန်းမြင်တာ Infotainment unitကြီးပါ။ Dashboardအလယ်မှာထောင်ထောင်ကြီးဖြစ်နေရင်မကြိုက်ပါ၊ Dashboardကိုရိုးရိုးရှင်းရှင်းပဲကြိုက်ပါတယ်။အရှေ့ကထိုင်ခုံတွေက sport seatsတွေလိုမျိုးပါ (Trimပေါ်မူတည်ပြီးကွဲနိုင်)။ ပုံထဲကဆို Diamond quilted seatsတွေပါ (အကွက်ကွက်တွေဖော်)။ ဘေးကSide coverတွေမှာကအစစိန်ကွက်လေးတွေဖော်ထားပါတယ်။ဒီကားမှာမကြိုက်ဆုံးအချက်ကနောက်ခန်းပါ။ပုံမှန်Crossoverတွေနောက်ခန်းမှာထိုင်လိုက်ရင်ပြတင်းပေါက်မှန်ဘောင်ကလူရဲ့လည်ပင်းလောက်နဲ့တော့အနည်းဆုံးသွားညီပါတယ်။C-HRကျတော့ကိုယ်ကနောက်ထိုင်ခုံမှာထိုင်လိုက်ရင်ဘေးမှာပြတင်းပေါက်အစားတံခါးရဲ့Side cover hard plasticကြီးကိုတွေ့နေရမှာပါ။ပြတင်းပေါက်လေညင်းခံချင်တယ်ဆိုခေါင်းကိုရှေ့တိုးပြီးမြှင့်ထားရမယ့်ပုံပါ။ပြီးတော့နောက်ခန်းပြတင်းပေါက်အရမ်းသေးပါတယ်။အလင်းဝင်တာတောင်နည်းပါတယ်ပြတင်းပေါက်Sizeအနေအထားအရ၊လှောင်ပါတယ်။ကျွန်တော်စီးဖူးသလောက်Ride qualityကနည်းနည်းခုန်ပါတယ်။Hybridစီးဖူးတာမို့Engine smoothnessကတော့ပြောစရာမလိုအောင်ငြိမ်ပါတယ်။
Drivetrain & Safety Feature
——————————-
Drivetrainကသွင်းတဲ့နိုင်ငံပေါ်မူတည်ပြီးအမျိုးမျိုးရှိပါတယ်။ဒီကိုအသွင်းများတာက 1.2L Turbochargedနဲ့ဖြစ်ပါတယ်။ 1.2 ဆိုပြီးကားကမဆွဲဘူးမထင်ပါနဲ့။ဒီကားကTurbocharged engineပါ၊ပုံမှန်ကားတွေလို Naturally Aspirated ရိုးရိုးengineမဟုတ်ပါ။ ပုံမှန်မြို့ထဲLow Rpmတွေပါဆီစားက1.2 နီးပါးပဲစားမှာဖြစ်ပြီး High Acceleration, Rpm ရောက်ရင် Turboပွင့်ပြီး HP, Torqueထွက်လာရင် 1.2 တစ်စီးစားတာထက်ပိုစားပါတယ်။ Safety Featuresအနေနဲ့ Toyota ရဲ့ Safety Senseကို optional equipment အနေနဲ့ပါတာလဲရှိပါတယ်။ တစ်စီးနဲ့တစ်စီးမတူပါ။
နိဂုံးချုပ်အနေနဲ့ဆိုဒီကားကမိသားစုများတဲ့သူတွေအတွက်ခရီးသွားမယ်ဆိုအဆင်မပြေပါဘူး။ဒီတိုင်းမြို့တွင်းကိုပေါ့ပေါ့ပါးပါးစီးဖို့အတွက်အသုံးပြုမယ်ဆိုကောင်းပါတယ်။နောက်ခန်းမှန်၊Cargo spaceနည်းတာကလွဲရင်အပြစ်ပြောစရာမရှိပါ။ သူ့စျေးနဲ့သူတန်တယ်လို့တော့မြင်မိပါတယ်။ စျေးကပုံထဲကကားလို Diamond quilted seatsတွေနဲ့grade Brand newတောင်ဒီမှာ၅၅၀ဝန်းကျင်နဲ့ရောင်းနေပါတယ်။

image
image
image
image
Like
35 w - Translate

My weekend drive
----------------------------
ဒီလိုမျိုးWeekendတွေမှာဘာမှလုပ်စရာမရှိအိမ်မှာပဲနေနေရရင်ကျွန်တော်ကားထွက်ထွက်မောင်းပါတယ်။ဘာလို့မောင်းလဲဆိုကားမောင်းရတာကိုကြိုက်နှစ်သက်လို့ပါ။ကားကလဲကိုယ်ကြိုက်တဲ့ကားကိုမောင်းရမှပါ။Engine powerသေးသေး၊ကားကComfort ride qualityမရရင်ကျွန်တော်မကြိုက်ပါဘူး။ဆီပေါနေလို့လားဆိုတော့လဲကိုယ့်ရဲ့စိတ်ပျော်ရွှင်မှု/Pleasureတစ်ခုကိုပေးစွမ်းနိုင်တာတစ်ခုအတွက်ဆီဘယ်လောက်စားစားမမှု့ပါ။
ဒီနေ့လိုမျိုးမိုးအုံအုံ၊နေမထွက်တဲ့Weatherနဲ့ French Rivieriaပေါ်ကSt. Tropezမြို့လေးစီကိုVintage Carတစ်စီးနဲ့သွားချင်ပါတယ်။ 1961 Mercedes-Benz 300SL Roadsterနဲ့ပါ။ နောက်ပိုင်းကားတွေTechnologyတွေမြင့်လာပြီးရှုပ်ရှက်ခက်နေတဲ့Interiorတွေထက်တစ်ခါတစ်လေဘာမှမပါဘဲရိုးရိုးရှင်းရှင်းလှနေတဲ့50s,60sလောက်ကကားတွေကိုပဲသဘောကျမိပါတယ်။
Vintage Carတွေကိုကျွန်တော်သဘောကျတာတော်တော်ရှားပါတယ်။ဒီကားကတော့ငယ်ငယ်ကတည်းကရုပ်ရှင်တွေထဲမှာ၊Carအကြောင်းရေးတဲ့စာအုပ်တွေထဲမှာဆိုလဲ Gullwing နဲ့ ပုံကအမြဲပါနေကျပါ။ ဒီကားဘယ်လောက်တောင်ကြိုက်လဲဆိုကျွန်တော်ငယ်တုန်းကdiecastကိုခေတ်ပေါ်ကားတွေပဲဝယ်နေတာကနေပုံထဲကRoadsterအနီရောင်ကိုInteriorအဝါလေးနဲ့လက်ဆောင်ရဖူးတာကနေစပြီးVintage carတွေကိုသဘောကျသွားတာပါပဲ။
အဲ့ခေတ်ကကားရဲ့Body lineတွေ, Mercedes logoနဲ့ဘီးခွေကြီးတွေအရမ်းသဘောကျပါတယ်။ Driver Side mirrorတစ်ခုပဲပါတာသတိထားမိပါလား? အဲ့ခေတ်ကSide Mirrorနှစ်ခုဆိုတာအရမ်းLuxuryဖြစ်တဲ့ကားတွေမှာမှပါတာပါ၊Laneတွေနည်း၊ကားတွေလဲနည်းသေးတော့မလိုတဲ့Gimmicky Featureလို့ထင်ကြလို့လဲဖြစ်မှာပါ။ နောက်ကြည့်မှန်ဆိုတာလဲခေါင်မိုးမှာမရှိဘဲအလယ်Dashboardမှာပဲထောင်ထားတာပါ။
Interiorဆိုလဲရိုးရိုးရှင်းရှင်းနဲ့လှတာပါ။ Mazda Jeepလိုမျိုး Steering Wheel DesignကိုမှHornကအထဲကChromeနဲ့တစ်ကွင်းပါ။ Dashboardဆိုလဲ Leather wrappedပါ။
Drive trainကို 3.0L Inline Sixကို 4-speed manualပါ။ တောင်တက်တောင်ဆင်းလမ်းတွေမှာမညှာဘဲတော်တော်နင်းပြီးGearချိန်းလိုက်ပြောင်းလိုက်နဲ့မောင်းလို့ကောင်းမယ့်ကားပါ။
နိဂုံးချုပ်အနေနဲ့ဆိုVintage Carတွေထဲမှာဒီကားကကျွန်တော်အကြိုက်ဆုံးကားတွေထဲကတစ်စီးပါ။ ဘာလို့ကြိုက်လဲဆိုသူဖြစ်နေလို့ကိုကြိုက်တာပါ။ တစ်နေ့တော့ French Riviera ကို Roadster/ GT Carနဲ့အားရပါးရမောင်းပါအုံးမယ်။ကျွန်တော့်ရဲ့Wishlistထဲကတစ်ခုပေါ့။

image
Like
35 w - Translate

My weekend drive
----------------------------
ဒီလိုမျိုးWeekendတွေမှာဘာမှလုပ်စရာမရှိအိမ်မှာပဲနေနေရရင်ကျွန်တော်ကားထွက်ထွက်မောင်းပါတယ်။ဘာလို့မောင်းလဲဆိုကားမောင်းရတာကိုကြိုက်နှစ်သက်လို့ပါ။ကားကလဲကိုယ်ကြိုက်တဲ့ကားကိုမောင်းရမှပါ။Engine powerသေးသေး၊ကားကComfort ride qualityမရရင်ကျွန်တော်မကြိုက်ပါဘူး။ဆီပေါနေလို့လားဆိုတော့လဲကိုယ့်ရဲ့စိတ်ပျော်ရွှင်မှု/Pleasureတစ်ခုကိုပေးစွမ်းနိုင်တာတစ်ခုအတွက်ဆီဘယ်လောက်စားစားမမှု့ပါ။
ဒီနေ့လိုမျိုးမိုးအုံအုံ၊နေမထွက်တဲ့Weatherနဲ့ French Rivieriaပေါ်ကSt. Tropezမြို့လေးစီကိုVintage Carတစ်စီးနဲ့သွားချင်ပါတယ်။ 1961 Mercedes-Benz 300SL Roadsterနဲ့ပါ။ နောက်ပိုင်းကားတွေTechnologyတွေမြင့်လာပြီးရှုပ်ရှက်ခက်နေတဲ့Interiorတွေထက်တစ်ခါတစ်လေဘာမှမပါဘဲရိုးရိုးရှင်းရှင်းလှနေတဲ့50s,60sလောက်ကကားတွေကိုပဲသဘောကျမိပါတယ်။
Vintage Carတွေကိုကျွန်တော်သဘောကျတာတော်တော်ရှားပါတယ်။ဒီကားကတော့ငယ်ငယ်ကတည်းကရုပ်ရှင်တွေထဲမှာ၊Carအကြောင်းရေးတဲ့စာအုပ်တွေထဲမှာဆိုလဲ Gullwing နဲ့ ပုံကအမြဲပါနေကျပါ။ ဒီကားဘယ်လောက်တောင်ကြိုက်လဲဆိုကျွန်တော်ငယ်တုန်းကdiecastကိုခေတ်ပေါ်ကားတွေပဲဝယ်နေတာကနေပုံထဲကRoadsterအနီရောင်ကိုInteriorအဝါလေးနဲ့လက်ဆောင်ရဖူးတာကနေစပြီးVintage carတွေကိုသဘောကျသွားတာပါပဲ။
အဲ့ခေတ်ကကားရဲ့Body lineတွေ, Mercedes logoနဲ့ဘီးခွေကြီးတွေအရမ်းသဘောကျပါတယ်။ Driver Side mirrorတစ်ခုပဲပါတာသတိထားမိပါလား? အဲ့ခေတ်ကSide Mirrorနှစ်ခုဆိုတာအရမ်းLuxuryဖြစ်တဲ့ကားတွေမှာမှပါတာပါ၊Laneတွေနည်း၊ကားတွေလဲနည်းသေးတော့မလိုတဲ့Gimmicky Featureလို့ထင်ကြလို့လဲဖြစ်မှာပါ။ နောက်ကြည့်မှန်ဆိုတာလဲခေါင်မိုးမှာမရှိဘဲအလယ်Dashboardမှာပဲထောင်ထားတာပါ။
Interiorဆိုလဲရိုးရိုးရှင်းရှင်းနဲ့လှတာပါ။ Mazda Jeepလိုမျိုး Steering Wheel DesignကိုမှHornကအထဲကChromeနဲ့တစ်ကွင်းပါ။ Dashboardဆိုလဲ Leather wrappedပါ။
Drive trainကို 3.0L Inline Sixကို 4-speed manualပါ။ တောင်တက်တောင်ဆင်းလမ်းတွေမှာမညှာဘဲတော်တော်နင်းပြီးGearချိန်းလိုက်ပြောင်းလိုက်နဲ့မောင်းလို့ကောင်းမယ့်ကားပါ။
နိဂုံးချုပ်အနေနဲ့ဆိုVintage Carတွေထဲမှာဒီကားကကျွန်တော်အကြိုက်ဆုံးကားတွေထဲကတစ်စီးပါ။ ဘာလို့ကြိုက်လဲဆိုသူဖြစ်နေလို့ကိုကြိုက်တာပါ။ တစ်နေ့တော့ French Riviera ကို Roadster/ GT Carနဲ့အားရပါးရမောင်းပါအုံးမယ်။ကျွန်တော့်ရဲ့Wishlistထဲကတစ်ခုပေါ့။

image
Like
35 w - Translate

My weekend drive
----------------------------
ဒီလိုမျိုးWeekendတွေမှာဘာမှလုပ်စရာမရှိအိမ်မှာပဲနေနေရရင်ကျွန်တော်ကားထွက်ထွက်မောင်းပါတယ်။ဘာလို့မောင်းလဲဆိုကားမောင်းရတာကိုကြိုက်နှစ်သက်လို့ပါ။ကားကလဲကိုယ်ကြိုက်တဲ့ကားကိုမောင်းရမှပါ။Engine powerသေးသေး၊ကားကComfort ride qualityမရရင်ကျွန်တော်မကြိုက်ပါဘူး။ဆီပေါနေလို့လားဆိုတော့လဲကိုယ့်ရဲ့စိတ်ပျော်ရွှင်မှု/Pleasureတစ်ခုကိုပေးစွမ်းနိုင်တာတစ်ခုအတွက်ဆီဘယ်လောက်စားစားမမှု့ပါ။
ဒီနေ့လိုမျိုးမိုးအုံအုံ၊နေမထွက်တဲ့Weatherနဲ့ French Rivieriaပေါ်ကSt. Tropezမြို့လေးစီကိုVintage Carတစ်စီးနဲ့သွားချင်ပါတယ်။ 1961 Mercedes-Benz 300SL Roadsterနဲ့ပါ။ နောက်ပိုင်းကားတွေTechnologyတွေမြင့်လာပြီးရှုပ်ရှက်ခက်နေတဲ့Interiorတွေထက်တစ်ခါတစ်လေဘာမှမပါဘဲရိုးရိုးရှင်းရှင်းလှနေတဲ့50s,60sလောက်ကကားတွေကိုပဲသဘောကျမိပါတယ်။
Vintage Carတွေကိုကျွန်တော်သဘောကျတာတော်တော်ရှားပါတယ်။ဒီကားကတော့ငယ်ငယ်ကတည်းကရုပ်ရှင်တွေထဲမှာ၊Carအကြောင်းရေးတဲ့စာအုပ်တွေထဲမှာဆိုလဲ Gullwing နဲ့ ပုံကအမြဲပါနေကျပါ။ ဒီကားဘယ်လောက်တောင်ကြိုက်လဲဆိုကျွန်တော်ငယ်တုန်းကdiecastကိုခေတ်ပေါ်ကားတွေပဲဝယ်နေတာကနေပုံထဲကRoadsterအနီရောင်ကိုInteriorအဝါလေးနဲ့လက်ဆောင်ရဖူးတာကနေစပြီးVintage carတွေကိုသဘောကျသွားတာပါပဲ။
အဲ့ခေတ်ကကားရဲ့Body lineတွေ, Mercedes logoနဲ့ဘီးခွေကြီးတွေအရမ်းသဘောကျပါတယ်။ Driver Side mirrorတစ်ခုပဲပါတာသတိထားမိပါလား? အဲ့ခေတ်ကSide Mirrorနှစ်ခုဆိုတာအရမ်းLuxuryဖြစ်တဲ့ကားတွေမှာမှပါတာပါ၊Laneတွေနည်း၊ကားတွေလဲနည်းသေးတော့မလိုတဲ့Gimmicky Featureလို့ထင်ကြလို့လဲဖြစ်မှာပါ။ နောက်ကြည့်မှန်ဆိုတာလဲခေါင်မိုးမှာမရှိဘဲအလယ်Dashboardမှာပဲထောင်ထားတာပါ။
Interiorဆိုလဲရိုးရိုးရှင်းရှင်းနဲ့လှတာပါ။ Mazda Jeepလိုမျိုး Steering Wheel DesignကိုမှHornကအထဲကChromeနဲ့တစ်ကွင်းပါ။ Dashboardဆိုလဲ Leather wrappedပါ။
Drive trainကို 3.0L Inline Sixကို 4-speed manualပါ။ တောင်တက်တောင်ဆင်းလမ်းတွေမှာမညှာဘဲတော်တော်နင်းပြီးGearချိန်းလိုက်ပြောင်းလိုက်နဲ့မောင်းလို့ကောင်းမယ့်ကားပါ။
နိဂုံးချုပ်အနေနဲ့ဆိုVintage Carတွေထဲမှာဒီကားကကျွန်တော်အကြိုက်ဆုံးကားတွေထဲကတစ်စီးပါ။ ဘာလို့ကြိုက်လဲဆိုသူဖြစ်နေလို့ကိုကြိုက်တာပါ။ တစ်နေ့တော့ French Riviera ကို Roadster/ GT Carနဲ့အားရပါးရမောင်းပါအုံးမယ်။ကျွန်တော့်ရဲ့Wishlistထဲကတစ်ခုပေါ့။

image
Like